niedziela, 9 kwietnia 2017

Fantastyczny Bartosz & cherryontop, marzec 2017


Cała sesja zapowiadanej przeze mnie kilkakrotnie sesji w cudownym apartamencie w Warszawie, w obiektywie Fantastycznego Bartosza:)



Przyznam, że ostatnio miałam dwie niemiłe sytuacje w związku z fotografami i sesjami, i ponieważ odkąd pozuję były to pierwsze takie akcje to i strasznie mnie to zdemotywowało do robienia czegokolwiek. W takich chwilach zaczynam rozumieć dlaczego prywatnie jestem osobą aspołeczną i nie lubię ludzi. Ale jest tego druga strona- od teraz będę dokładniej wybierać sobie ludzi do współpracy, szczególnie kiedy ma być to tfp.

Współpraca z Bartoszem jednak była zdecydowanie jedną z tych lepszych i przyjemniejszych, bo znów- atmosfera na sesji i po niej była cudowna, a i z efektów sesji jestem maksymalnie zadowolona i nie jest to ostatnia nasza współpraca:)

Prace Bartosza możecie obczaić tutaj:
Fantastyczny Bartosz (klik)


Nie pamiętam czy wspominałam o tym w poprzedniej notce (bo chyba tak), ale powtórzę raz jeszcze na wszelki wypadek- teraz będę robić trochę mniej sesji, bo skupiam się na "karierze" jako hairdresser, będę się intensywnie teraz szkolić w tym kierunku, co za tym idzie będę miała mniej czasu. Druga sprawa to, że przyznaję bez bicia- przez ostatnią utratę pracy mój budżet=0 przez co nie mogę nawet podróżować, choćbym nie wiem jak chciała, a mam naprawdę dużo fajnych umowionych współprac, większość z nich niestety jest na dalekim południu, czyli koszta dojazdów są większe. Ale nie bójcie się, jak tylko zarobię normalne pieniądze to sesje będą coraz to lepsze:)


A teraz foty

Bielizna od cherryontop












































Buzi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka