poniedziałek, 15 maja 2017

Nina Plech, Cherryontop & Grubą Nicią Szyte~Kwiecień


W końcu dostałam się do laptopa i mogę wrzucić całą sesję:)




O sesji z Niną marzyłam na samym początku mojej zabawy z modelingiem. Myślałam o tym, że jak kiedyś będę dość dobra by móc zaproponować jej zdjęcia, to w końcu to zrobię, jednak ku mojej uciesze Nina napisała do mnie sama:3 Sesja mi się bardzo podobała, bo Nina ma naprawdę masę nietuzinkowych pomysłów i nawet sztuczna pajęczyna wyszła super:D

Z bardziej prywatnych rzeczy, podzielę się z wami, że już naprawdę niebawem powinnam mieć więcej fot!:) Skończyłam szkolenia fryzjerskie i będę stażystką w Pracowni Wizerunku i Stylu w Olsztynie, co jest moją wielką dumą, że udało mi się tam zdobyć praktyki, ponieważ jest to jedno z lepszych studio w Olsztynie. Robią tam też makijaże, więc jakbym się wykazała na tyle, że po stażu chcieliby mnie przygarnąć do pracy, to może i bym robiła tam makijaże. Propo makijaży- niedługo chciałabym zbudować portfolio, więc za darmo chciałabym zrobić kilka(naście) makijaży, więc jak któraś z was byłaby chętna to byłoby mi bardzo miło:) jedyne czego wymagam to swój podkład, korektor i rzeczy do konturowania, bo niestety na tym etapie, na jakim jestem, nie mam pełnego wyposażenia makijażystki (co się oczywiście z biegiem czasu zmieni). Ale to na razie wstępnie o tym mówię;)

No to teraz foty
















Biały komplet: Cherryontop
Czarny komplet: Grubą Nicią Szyte
Fotografowała: oczywiście Nina Plech:)


Buzi

2 komentarze :

  1. Sesja świetna. Najbardziej podoba mi się 3 zdjęcie licząc od dołu. Jest przyjemnie spontaniczne, ulotne i ciało prezentuje się fajnie - bardzo swobodnie.
    Ciszę się, że udało Ci się współpracować z kim takim. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecie od dołu to także moje ulubione zdjęcie :3 dzięki!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka